Εκπαίδευση στην Ελλάδα
για ένα πιο δίκαιο σχολείο
ActionAid

Εκπαιδεύοντας τους υπεύθυνους πολίτες του αύριο

Πιστεύουμε ότι ένας πιο δίκαιος κόσμος ξεκινά από την οικοδόμηση ενός πιο δίκαιου σχολείου, συμπεριληπτικού, μαθητοκεντρικού, που προάγει την ολιστική προσέγγιση της γνώσης για όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες. Γι’ αυτό και από την ίδρυσή μας στην Ελλάδα, αναγνωρίζοντας και θέλοντας να ενισχύσουμε τον παιδευτικό και εκπαιδευτικό χαρακτήρα του σχολείου, θέσαμε ως υψηλή προτεραιότητα της δουλειάς μας τη συνεργασία με την εκπαιδευτική κοινότητα της χώρας.

Θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα σχολείο ανοιχτό στην κοινωνία που αγκαλιάζει τη διαφορετικότητα και καλλιεργεί τον σεβασμό των δικαιωμάτων και της ανθρώπινης αξιοπρέπειας γι’ αυτό και επενδύουμε στην παγκόσμια εκπαίδευση, με σκοπό την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης και τη δημιουργία ευκαιριών αλληλεπίδρασης με το παγκόσμιο περιβάλλον.

Έτσι, από το 2000 δραστηριοποιούμαστε στην ευαισθητοποίηση και εκπαίδευση παιδιών και νέων γύρω από ζητήματα που αφορούν στα ανθρώπινα δικαιώματα, τη βιώσιμη και αειφόρα ανάπτυξη, στις αιτίες της φτώχειας και της ανισότητας στον κόσμο, προάγοντας τον κριτικό αναστοχασμό και ενθαρρύνοντας την ανάληψη πρωτοβουλιών για συλλογικές δράσεις γύρω από αυτά τα ζητήματα. Εδώ και πάνω από 20 χρόνια, περισσότερα από 500.000 παιδιά και 40.000 εκπαιδευτικοί από σχολεία σε κάθε γωνιά της Ελλάδας αλλά και του εξωτερικού λαμβάνουν μέρος στις εκπαιδευτικές μας δράσεις, συμμετέχουν σε βιωματικά εργαστήρια και αντίστοιχα σε επιμορφώσεις εκπαιδευτικών, υλοποιούν ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά προγράμματα, κινητοποιούνται και κινητοποιούν δημιουργικά την εθνική και παγκόσμια εκπαιδευτική κοινότητα.

ActionAid

Οι δράσεις μας για την εκπαίδευση

Μαθητική Εβδομάδα Δράσης

Από το 2004 και κάθε χρόνο ανελλιπώς εκπαιδευτικοί, μαθητές και μαθήτριες από κάθε γωνιά της Ελλάδας, δίνουν ραντεβού την άνοιξη για να συμμετέχουν σε μια από τις πιο δυναμικές δράσεις μας: τη Μαθητική Εβδομάδα Δράσης. Η δράση που συμπυκνώνει τις αρχές της Παγκόσμιας Εκπαίδευσης: Μαθαίνω- Σκέφτομαι-Δρώ! Περισσότεροι από 400.000 μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικοί έχουν συμμετάσχει στη Μαθητική Εβδομάδα Δράσης. Κάθε χρόνο και ένα διαφορετικό εκπαιδευτικό υλικό καθοδηγεί τους συμμετέχοντες σε ενημέρωση και στη συνέχεια προτείνει δράσεις για σημαντικά τοπικά και παγκόσμια θέματα. Πάρε μέρος με το σχολείο σου στην Μαθητική Εβδομάδα Δράσης!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Μαθητές και μαθήτριες αναλαμβάνουν δράση!

Οι δράσεις μας για την εκπαίδευση

Οραματιζόμαστε μία νέα προσέγγιση στην εκπαίδευση

Με στόχο τη δημιουργία ενός νέου εκπαιδευτικού πλαισίου, που απαντά στις απαιτήσεις και τις ανάγκες της εποχής, υλοποιούμε το πρόγραμμα REIMAGINED - «Επανασχεδιάζοντας την κοινωνικο-συναισθηματική εκπαίδευση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, μέσω της τέχνης στη μετά Covid-19 εποχή». Οι δράσεις του προγράμματος απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς, οι οποίοι θα επιμορφωθούν στην εφαρμογή μιας νέας παιδαγωγικής μεθοδολογίας, ώστε οι νέες και οι νέοι να λαμβάνουν ουσιαστική γνώση συσχετίζοντας την κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση με τις τέχνες και ενισχύοντας με τον τρόπο αυτό τη δημιουργική σκέψη και φαντασία τους. Το πρόγραμμα πραγματοποιείται σε συνεργασία με φορείς σε 4 χώρες, σε Ελλάδα, Ιταλία, Φινλανδία και Ουγγαρία.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ενισχύουμε τις κοινωνικές και συναισθηματικές δεξιότητες των εφήβων

Οι δράσεις μας για την εκπαίδευση

Εκπαιδευτικές επισκέψεις

Πάνω από 29.000 μαθητές και μαθήτριες έχουν συμμετάσχει στα εκπαιδευτικά προγράμματα που υλοποιούμε στο Κέντρο μας στην Αθήνα. Η σχολική χρονιά 2023-2024 μας βρίσκει με δύο εκπαιδευτικά προγράμματα για μαθητές και μαθήτριες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που κινούνται στους θεματικούς άξονες: Στερεότυπα, Προκαταλήψεις, Ξενοφοβία, Ρατσισμός και Μετακίνηση-Μετανάστευση-Προσφυγιά. Τα προγράμματα έχουν σαν στόχο αξιοποιώντας καινοτόμες, βιωματικές και συμμετοχικές μεθοδολογίες να δώσουν στα παιδιά τα εφόδια ώστε να ευαισθητοποιηθούν και να γίνουν ενεργοί και υπεύθυνοι πολίτες ενός πιο δίκαιου κόσμου. 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Γνωρίζοντας μία κοινωνία χωρίς προκαταλήψεις και στερεότυπα

Οι δράσεις μας για την εκπαίδευση

Ο παγκόσμιος πολίτης ταξιδεύει

Ο κύριος 2Π, μία εκπαιδευτική κούκλα που ενσαρκώνει τον Παγκόσμιο Πολίτη και τα ταξίδια του, επισκέπτεται σχολεία, εδώ και σχεδόν δέκα χρόνια. Η δανειστική εκπαιδευτική του βαλίτσα ταξιδεύει από το 2013 σε δημοτικά και νηπιαγωγεία όλης της Ελλάδας και δίνει την ευκαιρία στους μαθητές να προσεγγίσουν την έννοια του Ενεργού Παγκόσμιου Πολίτη. Μέσα από δραστηριότητες και με μια πληθώρα μεθοδολογιών απτικού και οπτικού υλικού, τα παιδιά ξεκινούν το ταξίδι τους στον κόσμο, ανακαλύπτουν τι συμβαίνει και πώς αυτός λειτουργεί, ενώ παίρνουν το ερέθισμα να προβληματιστούν για το ποιος είναι ο δικός τους ρόλος μέσα σε αυτόν.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Δανειστικό εκπαιδευτικό υλικό για Νηπιαγωγεία και Δημοτικά

Οι δράσεις μας για την εκπαίδευση

Ο οικονομικός αλφαβητισμός στην Κύπρο

Περίπου 6 στους 10 Κύπριους στο ηλικιακό εύρος 18-64 παρουσιάζουν ελλείψεις σε βασικές χρηματοοικονομικές γνώσεις και δεξιότητες, με το πρόβλημα να εντοπίζεται εντονότερο ανάμεσα στους νέους. Θέλοντας να συμβάλουμε στον οικονομικό αλφαβητισμό των νέων και να διασυνδέσουμε τη χρηματοοικονομική παιδεία με την εκπαίδευση για την ενεργή συμμετοχή στην κοινωνία, υλοποιούμε το πρόγραμμα «Αλφαβητάρι Οικονομικών στην Κύπρο». Το πρόγραμμα έχει σαν στόχο να προωθήσει τον οικονομικό εγγραμματισμό ως βασική δεξιότητα ζωής για τη λήψη ενήμερων και συνειδητών αποφάσεων και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και μαθητές/-τρίες που βρίσκονται στις τελευταίες τάξεις της πρωτοβάθμιας και τις πρώτες τάξεις της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ο οικονομικός εγγραμματισμός ως βασική δεξιότητα ζωής

Οι δράσεις μας για την εκπαίδευση

Ο οικονομικός αλφαβητισμός στην Ελλάδα

Δύο στους τρεις ενήλικες παγκοσμίως είναι οικονομικά αναλφάβητοι, κάτι που πολλές φορές οδηγεί σε αδυναμία λήψης σωστών οικονομικών αποφάσεων, σε συσσώρευση χρεών ή και υπερδανεισμό. Ο οικονομικός αλφαβητισμός είναι σημαντικό να ξεκινάει από τις μικρές σχολικές τάξεις ώστε τα παιδιά να μπορούν να έρθουν σε επαφή με βασικές έννοιες οικονομικών και αργότερα να είναι σε θέση να παίρνουν χρηματοοικονομικές αποφάσεις ως ενεργά μέλη της κοινωνίας. Για να καλύψουμε την ανάγκη για οικονομική εκπαίδευση στα σχολεία, υλοποιούμε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Αλφαβητάρι Οικονομικών» σε συνεργασία με την Alpha Bank, με στόχο να επιμορφώσουμε εκπαιδευτικούς και να εκπαιδεύσουμε μαθητές και μαθήτριες σε όλη την Ελλάδα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Η οικονομική εκπαίδευση ως ανάγκη

Οι δράσεις μας για την εκπαίδευση

Βιώσιμη διατροφή και κατανάλωση

Ο βιώσιμος τρόπος ζωής δεν είναι πολυτέλεια αλλά ανάγκη για έναν βιώσιμο και πιο δίκαιο κόσμο. Η ευαισθητοποίηση και η κινητοποίηση των νέων γύρω από τις επιπτώσεις των σύγχρονων διαδικασιών παραγωγής της τροφής στο περιβάλλον και της κλιματικής αλλαγής, είναι στο επίκεντρο της δράσης μας μέσω του προγράμματος «Food Wave: Empowering urban youth for climate action». Το πρόγραμμα απευθύνεται σε νέους και νέες 15-35 ετών και στόχος του είναι να ευαισθητοποιήσει και να κινητοποιήσει τους νέους με σκοπό την προώθηση βιώσιμων συμπεριφορών κατανάλωσης στο αστικό περιβάλλον. Χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Αναπτυξιακής Εκπαίδευσης (DEAR) και η υλοποίησή του ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2019 και αναμένεται να διαρκέσει έως τον Νοέμβριο του 2023.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Νέοι και νέες της πόλης δρουν για το κλίμα

Οι δράσεις μας για την εκπαίδευση

Ενισχύοντας τη συμπερίληψη

Μπορεί η ψηφιακή εκπαίδευση να ενισχύσει τη συμπερίληψη; Με αφορμή τις νέες ανάγκες που δημιούργησε η τηλεκπαίδευση όσον αφορά τις υποδομές και την ανάπτυξη γνώσεων και δεξιοτήτων από την εκπαιδευτική κοινότητα, υλοποιούμε το πρόγραμμα «BET - Beyond COVID-19- The new era of Teaching Digital learning for social inclusion» με σκοπό να συμβάλλουμε στη δημιουργία καινοτόμων επαγγελματικών πρακτικών και στην προώθηση δεξιοτήτων και γνώσεων μεταξύ των εκπαιδευτικών της Ευρώπης. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς που δουλεύουν με μαθητές 11-18 ετών και έχει σαν απώτερο στόχο τη δημιουργία ενός συμπεριληπτικού περιβάλλοντος μάθησης μέσα από την υιοθέτηση καινοτόμων διδακτικών ψηφιακών πρακτικών.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ψηφιακή μάθηση και κοινωνική συμπερίληψη

Οι δράσεις μας για την εκπαίδευση

Η κοινωνική ένταξη στα σχολεία

Πώς αντιμετωπίζεται ο ρατσισμός στα σχολεία; Υπάρχει το κατάλληλο περιβάλλον για την αποτελεσματική αντιμετώπισή του; Μέσα από τη συμμετοχή μας στο πρόγραμμα Pro Difference προωθούμε την κοινωνική ένταξη, αντιμετωπίζοντας τον ρατσισμό στα Δημοτικά σχολεία με έναν ενσωματωμένο τρόπο, εμπλέκοντας τους κύριους συμμετέχοντες της σχολικής κοινότητας: εκπαιδευτικούς, μαθητές, μαθήτριες και γονείς. Συντονιστής του προγράμματος είναι το Εργαστήριο Ανάλυσης Συμπεριφοράς του Τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου και συμμετέχουν επίσης, η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Αττικής, το Oslο Metropolitan University (Νορβηγία), η Oxfam (Ιταλία), η 4Change (Πορτογαλία). Χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και υλοποιείται το διάστημα Σεπτέμβριος 2019-Αύγουστος 2022.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Πρόληψη και αντιμετώπιση ρατσισμού στα σχολεία

Οι δράσεις μας για την εκπαίδευση

Αντιμετωπίζοντας τη βία μεταξύ των εφηβων

Πώς θα προλάβουμε, θα εντοπίσουμε και θα αντιμετωπίσουμε τη βία μεταξύ των εφήβων; Η υιοθέτηση θετικών συμπεριφορών για την πρόληψη και την αντιμετώπιση της βίας μεταξύ των νέων, των οικογενειών τους, των επαγγελματιών της εκπαίδευσης και των μελών της κοινότητας, είναι ένας συλλογικός τρόπος ευαισθητοποίησης και αντιμετώπισης του φαινομένου.  Με τη συνεργασία 4 ευρωπαϊκών χωρών, της Ιταλίας, του Βελγίου, της Ελλάδας και της Ρουμανίας και εστιάζοντας σε πέντε τοπικές κοινότητες, υλοποιούμε το πρόγραμμα Youth4Love2, το οποίο αποτελεί συνέχεια του προγράμματος Youth4Love1. Μέσα από τον κύκλο μαθητές - γονείς- δάσκαλοι, εκπαιδεύουμε και ευαισθητοποιούμε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, ώστε να μπορούν να χειριστούν αποτελεσματικά το φαινόμενο και να μπορέσουμε να δούμε την αλλαγή, πρώτα σε επίπεδο κοινότητας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Πρόληψη, εντοπισμός και αντιμετώπιση βίας μεταξύ εφήβων

Οι δράσεις μας για την εκπαίδευση

Ενεργοί πολίτες για βιώσιμη ανάπτυξη

Τα παιδιά και οι νέοι θέλουν ένα καλύτερο μέλλον, θέλουν να ακούγονται και θέλουν να γίνονται μέρος της αλλαγής. Έτσι μέσα από το 3ετές πρόγραμμα Walk the Global Walk  έγιναν πρωταγωνιστές, έκαναν δράσεις και περπάτησαν για τους Στόχους της Βιώσιμης Ανάπτυξης. Εμβαθύνοντας στον Στόχο 11 (Βιώσιμες Πόλεις και Κοινότητες), 13 (Δράση για το Κλίμα) και 16 (Ειρήνη, Δικαιοσύνη και Ισχυροί Θεσμοί), κινητοποιήθηκαν, έκαναν δράσεις ευαισθητοποίησης των συμμαθητών τους ενώ δημιούργησαν και Μανιφέστο! Στο πρόγραμμα συμμετείχαν εκπαιδευτικοί, μαθητές και μαθήτριες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, από 11 Ευρωπαϊκές χώρες: Ιταλία, Γαλλία, Κροατία, Κύπρο, Ηνωμένο Βασίλειο (Ουαλία και Σκωτία), Πορτογαλία, Ελλάδα, Ρουμανία, Βουλγαρία, Βοσνία και Ερζεγοβίνη και Αλβανία. Χρηματοδοτήθηκε από το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Αναπτυξιακής Εκπαίδευσης (DEAR) για το διάστημα Δεκέμβριος 2017-Αύγουστος 2021.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Κινητοποιώντας νέους και νέες για του 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης

Οι δράσεις μας για την εκπαίδευση

Ανθρώπινα δικαιώματα και συμπερίληψη

Θέλοντας να αναπτύξουμε μία διαφορετική ρητορική, που να υπερασπίζεται τον σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και της συμπερίληψης στην εκπαίδευση, συμμετείχαμε στο πρόγραμμα MigratED: Ανθρώπινα δικαιώματα και μετανάστευση μέσα από τις Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση. Νέοι και νέες (14-20 ετών), εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και εκπαιδευτές/εμψυχωτές μη τυπικής εκπαίδευσης, συνεργάστηκαν με μετανάστες και πρόσφυγες και δημιούργησαν μια εκστρατεία ψηφιακής ευαισθητοποίησης με σκοπό την προώθηση της πολιτισμικής διαφορετικότητας, της ενσωμάτωσης και της φιλοξενίας στην Ευρώπη. Τον συντονισμό του προγράμματος είχε η Ιταλική οργάνωση GVC και ο Δήμος της Μπολόνια μαζί με τις οργανώσεις: CSAPSA2 SLOGA, 4Change, COFAC, Future Worlds Center, Καρπός και ActionAid. Το πρόγραμμα χρηματοδοτήθηκε από το Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και υλοποιήθηκε το διάστημα Ιανουάριος 2018-Απρίλιος 2021.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ανθρώπινα δικαιώματα και μετανάστευση μέσα από τις Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι δράσεις μας για την εκπαίδευση

Καταπολεμώντας την έμφυλη βία στα σχολεία

Η πρόληψη και η καταπολέμηση της έμφυλης βίας στους εφήβους πρέπει να ξεκινάει από τα σχολεία. Με στόχο να παρέχουμε στήριξη και ευαισθητοποίηση σε μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικούς, αναφορικά με την ύπαρξη, τη μη αποδοχή αλλά και τις συνέπειες και τις διαδικασίες διαχείρισης που πρέπει να εφαρμόζονται σε περιπτώσεις έμφυλης βίας, υλοποιήσαμε το πρόγραμμα Youth4Love.Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε σε 4 ευρωπαϊκές χώρες, την Ελλάδα (ActionAid Ελλάς), την Ιταλία (ActionAid Ιταλίας και AFOL Metropolitana), τη Ρουμανία (Centrul Parteneriat pentru Egalitate) και το Βέλγιο (University College Leuven-Limburg), σε 3 σχολεία σε κάθε συμμετέχουσα χώρα. Το έργο συγχρηματοδοτήθηκε από το Πρόγραμμα Rights, Equality and Citizenship Programme (2014-2020) της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το διάστημα Ιανουάριος 2019-Μάρτιος 2021.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Πρόληψη και καταπολέμηση έμφυλης βίας σε έφηβους και έφηβες

Οι δράσεις μας για την εκπαίδευση

Οικονομικός αλφαβητισμός

Ο οικονομικός αλφαβητισμός, είναι μία από τις βασικές αιτίες φτώχειας και αποκλεισμού, γι’ αυτό και η εκπαίδευση και η εξοικείωση των μαθητών και των μαθητριών σε βασικές οικονομικές έννοιες, είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα κατά του οικονομικού αναλφαβητισμού. Για να συμβάλουμε προς αυτή την κατεύθυνση, υλοποιήσαμε το πρόγραμμα «Αλφαβητάρι Οικονομικών» σε συνεργασία με την ΕΡΓΩ και την Aflatoun International, σε σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε όλη την Ελλάδα. Μέσα από μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση, πραγματοποιήθηκαν επιμορφώσεις εκπαιδευτικών στο εκπαιδευτικό υλικό, τις οποίες ακολούθησε η εφαρμογή στις σχολικές τάξεις, με την υποστήριξη εξειδικευμένου μέντορα. Το πρόγραμμα χρηματοδοτήθηκε από το Ινστιτούτο Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων και διήρκεσε από τον Σεπτέμβριο 2019-Σεπτέμβριο 2021.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Η οικονομική εκπαίδευση στα σχολεία

Τα εκπαιδευτικά μας υλικά

Η έμφυλη βία στα σχολεία

Εκπαιδευτικό υλικό και ένα online παιχνίδι σοβαρού σκοπού, που υποστηρίζουν εκπαιδευτικούς αλλά και εφήβους και έφηβες στην πρόληψη, την αναγνώριση και καταπολέμηση της βίας με βάση το φύλο στο σχολείο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Στόχος 11: Βιώσιμες πόλεις και κοινότητες

Εκπαιδευτικό υλικό για τον 11ο Στόχο Βιώσιμης Ανάπτυξης της Ατζέντα 2030 του ΟΗΕ. Περιέχει προτεινόμενα σχέδια εργασίας σχετικά με το τι μπορεί να κάνει μια πόλη ή κοινότητα ασφαλή, βιώσιμη και συμπεριληπτική και ιδέες δράσεων για εφήβους.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Στόχος 13: Δράση για το Κλίμα

Οδηγός ενημέρωσης και εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με ποικιλία δραστηριοτήτων, πληροφοριών, πηγών και οπτικοακουστικού υλικού σχετικά με τον Στόχο 13: Δράση για το κλίμα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Στόχος 16: Ειρήνη, Δικαιοσύνη, Ισχυροί Θεσμοί

Οδηγός ενημέρωσης και εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων για τον 16ο Στόχο Βιώσιμης Ανάπυτυξης: Ειρήνη, Δικαιοσύνη και Ισχυροί Θεσμοί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Η μετακίνηση των ανθρώπων διαχρονικά

Ποιοι είναι οι λόγοι που διαχρονικά οδηγούν τους ανθρώπους να μετακινούνται, να μεταναστεύουν ή να προσφεύγουν σε άλλες περιοχές; Μέσα από επιλεγμένες ιστορίες ξετυλίγεται το κουβάρι της αέναης μετακίνησης του ανθρώπου και τους λόγους που την υπαγορεύουν. 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ταξίδι στο Μπαγκλαντές

Ένα παραμύθι, ένας χάρτης και ένα βιβλίο με δραστηριότητες θα σας ταξιδέψει στο Μπαγκλαντές. Γνωρίστε ανθρώπους, φανταστείτε τοπία και φαγητά και μάθετε περισσότερα για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι αυτής της όμορφης χώρας

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ταξίδι στην Κένυα

5 εκπαιδευτικοί πραγματοποίησαν το 2013 ερευνητικό ταξίδι στη Κένυα και στη συνέχεια δημιούργησαν ένα πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό με 5 διαφορετικές ενότητες: Ανθρώπινα δικαιώματα, Ασφάλεια-Προστασία, Εκπαίδευση, Νερό, Τροφή.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ταξίδι στη Ρουάντα

Μουαραμούτσε! Καλώς ήρθατε στη Ρουάντα. 5 εκπαιδευτικοί πραγματοποίησαν ερευνητικό ταξίδι στη Ρουάντα και στη συνέχεια δημιούργησαν ένα πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό επικεντρωμένο στο δικαίωμα στην εκπαίδευση.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ