H Chillbox δημιουργεί το Happy Box και στηρίζει τα Happy Homes της ActionAid

Η Chillbox, η μεγαλύτερη εταιρεία ελληνικού παγωμένου γιαουρτιού, δημιουργεί μια νέα συσκευασία για παιδιά, το HappyBox, με στόχο την υποστήριξη των Happy Homes της ActionAid.

Το Happy Box απευθύνεται κυρίως στα παιδιά - καταναλωτές της Chillbox και κάθε αγορά του θα συνοδεύεται από ένα δώρο - παιχνίδι. Το Happy Box θα το βρείτε σε όλα τα καταστήματα Chillbox στην Ελλάδα και το εξωτερικό.  Σε όλες τις χώρες, το κόστος του συγκεκριμένου κουτιού ανέρχεται σε 0,60€, από τα οποία, €0,15 θα διατίθενται στα Happy Homes της ActionAid.

Τι είναι τα Happy Homes;

Είναι σπίτια στα οποία βρίσκουν καταφύγιο νεαρά άστεγα κορίτσια που ζουν στους δρόμους της Ντάκα, την πρωτεύουσα του Μπαγκλαντές. Δημιουργήθηκαν το 2006 με σκοπό την προστασία νεαρών άστεγων κοριτσιών, ηλικίας 7 – 18 ετών, από την απειλή της βίας, της σεξουαλικής κακοποίησης και του trafficking. Εκεί τους παρέχεται στέγαση, εκπαίδευση και ιατροφαρμακευτική φροντίδα, ενώ πραγματοποιούνται προγράμματα ανάπτυξης δεξιοτήτων για τη μελλοντική επαγγελματική αποκατάσταση των κοριτσιών.

Μέχρι σήμερα στα Happy Homes:

  • 832 κορίτσια έχουν βρει ένα ασφαλές μέρος να ζουν
  • 734 κορίτσια έχουν αποκτήσει πρόσβαση στην εκπαίδευση
  • 150 κορίτσια έχουν εμβολιαστεί για την Ηπατίτιδα Β
  • 548 κορίτσια έχουν αποκτήσει δεξιότητες με τις οποίες μπορούν να εξασφαλίσουν το δικό τους εισόδημα
  • 318 κορίτσια έχουν βρει δουλειά
  • 14.751 κορίτσια έχουν συμμετάσχει στις εκπαιδευτικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες των κέντρων

Mάθε περισσότερα εδώ

«Η επιτυχία και οι γρήγοροι ρυθμοί ανάπτυξής μας ενισχύουν την επιθυμία της προσφοράς και επιστροφής στην κοινωνία. Με 79 καταστήματα σε 14 χώρες, η Chillbox πλέον έχει τη δυνατότητα να επικοινωνήσει και να ευαισθητοποιήσει σημαντικές ομάδες πληθυσμού δημιουργώντας ένα απτό όφελος για το συνάνθρωπο. Η συνεργασία με τη διεθνή οργάνωση ActionAid εντάσσεται στη φιλοσοφία της εξωστρέφειας που ως εταιρεία έχουμε και εξυπηρετεί τη συστράτευση όλων των σημείων και στις τρεις ηπείρους που υπάρχει το ελληνικό frozen yogurt» δήλωσε ο Group Marketing Director της Chillbox, Γιώργος Τσομπανίδης.

«Στην ActionAid αγωνιζόμαστε καθημερινά για ένα κόσμο χωρίς φτώχεια και αδικία όπου ο κάθε άνθρωπος θα μπορεί να στηριχθεί στις δυνάμεις του και να ζει με αξιοπρέπεια. Στα Happy Homes χιλιάδες κορίτσια έχουν κερδίσει μια δεύτερη ευκαιρία για τη ζωή τους και ατενίζουν το αύριο με ελπίδα και αισιοδοξία. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που η Chillbox μοιράζεται τις ίδιες αξίες και όραμα με εμάς και αποφάσισε να υποστηρίξει τα πιο φτωχά και περιθωριοποιημένα παιδιά του πλανήτη μας.  Με αυτή την πρωτοβουλία της αναδεικνύει το κοινωνικό ρόλο που μπορεί να έχει μια εταιρία και την αλλαγή που μπορεί να επιφέρει μέσα από τη δραστηριοποίησή της στις ζωές των πιο ευάλωτων πληθυσμών σε όλο τον κόσμο» δήλωσε η Διευθύντρια Προγραμμάτων της ActionAid, Νάταλι Βαλάκη.